Passa al contingut principal

SERVEIS

"El marge comunica" està especialitzat en serveis globals social media i en màrqueting on-line, oferint resposta a totes les necessitats dels nostres clients en la seva presència en el món de les xarxes socials d'acord amb la redacció de plans estratègics de màrqueting on-line.


Disposem d'una àmplia xarxa de networking amb altres professionals ben qualificats i amb experiència contrastada per tal d'oferir un servei integral, adaptat sempre a les necessitats del client en l'àmbit d'Internet i de les xarxes socials.

SERVEIS:

Community Manager
Servei de creació i dinamització de la comunicat on-line de les xarxes socials d'una marca, empresa o institució. Experiència en gestió de comunitats de més de 100.000 seguidors.

Màrqueting on-line
Redacció i gestió de Plans de Màrqueting on-line annuals, partint d'un anàlisi DAFO (debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats) i proposant accions concretes i quantificades, i els KPI's necessaris per al seu control i seguiment. Creació de campanyes publicitàries on-line a través de Facebook, Instagram i Google Adwords.

Disseny gràfic
Disseny d'imatge corporativa de logotips o símbols adequats per al seu ús a les xarxes socials i a Internet. Disseny de creativitat per a publicacions a les xarxes socials, newsletters i campanyes publicitàries on-line.

Fotografia i vídeo
Fotografia publicitària i reportatges fotogràfics d'esdeveniments per al seu ús a les xarxes socials o Internet. Reportatges de vídeo, espots publicitaris, vídeo-flyers i vídeo-màrqueting per també el seu ús a les xarxes socials o Internet.

Formació
Formació personal de communitys managers per a empreses. Formació per a emprenedors i centres de formació ocupacional de creació de webs, màrqueting on-line, e-commerce i xarxes socials.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El vídeo-flyer, el vídeo més efectiu a les xarxes socials

Tothom sap que és un flyer... Aquell paperet que algú ens dona i que moltes vegades llencen, o que apareix a les nostres bústies o als parabrises dels nostres cotxes. Probablement sigui l'eina de màrqueting of-line més popular i de menor cost existent. I la que a la vegada pot funcionar molt o no pot funcionar gens per aconseguir els nostres objectius de promocionar un producte o servei. Però en la Era d'Internet, els humans passem molta estona davant d'un mòbil, tablet o ordinador consultant les nostres xarxes socials. És probablement la nostra principal eina d'esbarjo i diversió. I això ja fa molt de temps que les empreses i alguns organismes estan aprofitant per arribar els seus productes, serveis o events. Segons les darreres dades, Facebook i Instagram son les xarxes més utilitzades amb major implantació en la nostra òrbita europea i occidental. I en el cas d'organismes i institucions, especialment les oficials, encara hi ha la dinàmica d'encarreg

“Els Misteris de Can Palós”, un documental produït per El Marge Comunica.

El documental ha estat dirigit per en Xavier Sánchez, CEO de El Marge Comunica i alhora estudiós local de Sant Boi i actual vice president de la Rutlla, centre d’estudis santboians. En “Els misteris de Can Palós” s’explica els enigmes i les diferents troballes arqueològiques d’aquesta petita masia del sege XVIII, així com va ser la seva rehabilitació i l’ús actual que te aquest edifici com a aula de natura.     El relat del documental comença explicant que l’any 2016, uns humils -i alhora misteriosos- maons del segle XVIII de la masia de Can Palós, dipositats en el Museu de Sant Boi de Llobregat , van formar part de la ambiciosa exposició temporal “D'obra. Ceràmica aplicada a l'arquitectura” , exposada i impulsada pel Museu del Disseny de Barcelona . De fet, el documental ha comptat en el seu rodatge amb la col·laboració del Museu del Disseny de Barcelona, així com del Museu de Sant Boi, l’ Arxiu Històric Municipal de Sant Boi i dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya que

10 consejos para utilizar a testadores "influencers" en marketing a cambio de producto

De sobras es conocida la importancia de los llamados “influencers” como herramienta efectiva de marketing. Pero existe otro tipo de “influencers” que son los testadores de producto cuyas pruebas y valoraciones pueden ayudar a decantar la balanza en la compra de un modelo o marca. Los test de producto que se publican en una web, blog o en una red social -a parte de ayudar a influir a un consumidor- facilitan en el ámbito de Internet un contenido que genera los llamados “backlinks” (los enlaces que recibe una página web desde otras páginas web) y que ayudan al posicionamiento orgánico en buscadores como Google. Evidentemente, si el responsable de márketing on-line dispone de un buen presupuesto, puede encontrar webs profesionales especializadas que ofrecen un servicio completo para generar un buen artículo con calidad (copy, fotografía, vídeo y modelos-figurantes). Aunque esta fórmula profesionalizada de test tiene ciertas garantías de éxito, también es verdad que hay muchos cons