Passa al contingut principal

CASOS D'ÈXIT

INVERSE
Inverse és la marca esportiva de la empresa catalana Ciro Sport, S.L. dedicada al disseny i fabricació de roba de col·lecció i personalitzada de ciclisme, triatló, running i trail running. La nostra feina és de servei de community manager i de màrqueting on-line. A partir d'un Pla de màrqueting on-line annual, s'ha aconsseguit crear una gran comunitat internacional on-line amb més de 100.000 seguidors a Facebook i amb una forta implantació en altres xarxes socials com YouTube, Twitter, Instagram o Google +. Les accions de màrqueting on-line amb el disseny de campanyes a Facebook, redacció d'articles pel bloc i la confecció de newsletters i la pròpia acció a les xarxes socials han ajudat al posicionament orgànic (SEO) de les seves webs www.inverseteams.com, www.inverseshop.com i www.inversecustom.com

AUTO DISTRIBUCIÓN
Auto Distribución, S.L. és la major xarxa de concessionaris dels camions i furgonetes de la marca Iveco i Iveco Bus. La seva xarxa està situada a Catalunya, Andalusia i Balears. Redacció del Pla de màrqueting on-line. S'ha aconsseguit la xifra de més de 6000 seguidors a la seva pàgina de Facebook, creant una gran comunitat de persones relacionades amb el món del transport per carretera.

AUTO DISTRIBUCIÓ NORD (MOTONORD)
La nostra feina per a Auto Distribució Nord, S.L. ha estat la redacció del Pla de màrqueting on-line. la creació de les xarxes socials del seu concessionari MotoNord de motos Honda a Manresa (Barcelona). S'han creat les pàgines de Facebook (amb més de 5000 seguidors), Twitter i un canal de YouTube. S'han creat diversos vídeos que han ajudat a promocionar i posicionar la web www.motonord.es d'aquest concessionari per sobre d'altres existents a Catalunya (És el concessionari de motos Honda amb més seguidors al Facebook de Catalunya).

NORDISAUTO
Redacció del Pla de màrqueting on-line de Nordisauto, S.L. Creació d'una web-blog "low cost" www.nordisauto.com per ajudar a divulgar els diversos concessionaris d'aquest grup automovilístic (motos Yamaha, scooters SYM, Taller XXI, Eurotaller i servei postvenda Mazda) que te la seva seu central a L'Hospitalet de Llobregat i a Manresa. També s'ha creat la web-blog del concessionari SYM Motos Santa Eulàlia i una pàgina de Facebook amb prop de 2000 seguidors.

MUSEU SANT BOI
Creativitat i gestió de campanyes a Facebook amb l'objetiu d'aconsseguir assistència -amb èxit- a les seves activitats de divulgació històrica (Lvdi Rvbricati Festa Romana, Nit d'Estiu al Museu, Dia Internacional dels Museus, Nit medieval de la Torre Benviure, visites teatralitzades de la Torre Benviure i del Museu). L'objectiu era apropar les seves activitats a un públic local, metropolità i comarcal. Realització del vídeo de presentació del museu i de diversos vídeo-flyers per a la promoció d'activitats.

LABORATORIOS DIAFARM
Redacció dels Plans estratègics de Màrqueting on-line i de màrqueting off-line per als mercats d'Espanya i França pels anys 2017 i 2018 de la marca de plantilles suissa Noene.

BAIXBUS
Servei d'informes de reputació digital a les xarxes socials dels serveis de bus metropolità del Baix Llobregat de Baixbus (Rosanbus, Oliveras i Mohn). Realització del vídeo corporatiu i d'altres vídeos per desitjar un Bon Nadal als usuaris.


CORESSA
Serveis de formació per a cursos de formació d'emprenedors en els àmbits de web d'empresa, xarxes socials i e-commerce. Més de 200 alumnes formats a través de la empresa municipal CORESSA de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.

 

COBOI
Disseny de la estratègia comunicativa de la 1ª fase d'implantació i disseny gràfic del primer logotip l'any 2012 de COBOI, LABORATORI CIVIC D’EMPRENEDORIA I ECONOMIA SOCIAL de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.

 


FUNDACIÓ SIGEA
Disseny gràfic de l'imatge corporativa de la Fundació Sigea, dedicada a tasques d'educació ambiental i patrimonial.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El vídeo-flyer, el vídeo més efectiu a les xarxes socials

Tothom sap que és un flyer... Aquell paperet que algú ens dona i que moltes vegades llencen, o que apareix a les nostres bústies o als parabrises dels nostres cotxes. Probablement sigui l'eina de màrqueting of-line més popular i de menor cost existent. I la que a la vegada pot funcionar molt o no pot funcionar gens per aconseguir els nostres objectius de promocionar un producte o servei. Però en la Era d'Internet, els humans passem molta estona davant d'un mòbil, tablet o ordinador consultant les nostres xarxes socials. És probablement la nostra principal eina d'esbarjo i diversió. I això ja fa molt de temps que les empreses i alguns organismes estan aprofitant per arribar els seus productes, serveis o events. Segons les darreres dades, Facebook i Instagram son les xarxes més utilitzades amb major implantació en la nostra òrbita europea i occidental. I en el cas d'organismes i institucions, especialment les oficials, encara hi ha la dinàmica d'encarreg

“Els Misteris de Can Palós”, un documental produït per El Marge Comunica.

El documental ha estat dirigit per en Xavier Sánchez, CEO de El Marge Comunica i alhora estudiós local de Sant Boi i actual vice president de la Rutlla, centre d’estudis santboians. En “Els misteris de Can Palós” s’explica els enigmes i les diferents troballes arqueològiques d’aquesta petita masia del sege XVIII, així com va ser la seva rehabilitació i l’ús actual que te aquest edifici com a aula de natura.     El relat del documental comença explicant que l’any 2016, uns humils -i alhora misteriosos- maons del segle XVIII de la masia de Can Palós, dipositats en el Museu de Sant Boi de Llobregat , van formar part de la ambiciosa exposició temporal “D'obra. Ceràmica aplicada a l'arquitectura” , exposada i impulsada pel Museu del Disseny de Barcelona . De fet, el documental ha comptat en el seu rodatge amb la col·laboració del Museu del Disseny de Barcelona, així com del Museu de Sant Boi, l’ Arxiu Històric Municipal de Sant Boi i dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya que

10 consejos para utilizar a testadores "influencers" en marketing a cambio de producto

De sobras es conocida la importancia de los llamados “influencers” como herramienta efectiva de marketing. Pero existe otro tipo de “influencers” que son los testadores de producto cuyas pruebas y valoraciones pueden ayudar a decantar la balanza en la compra de un modelo o marca. Los test de producto que se publican en una web, blog o en una red social -a parte de ayudar a influir a un consumidor- facilitan en el ámbito de Internet un contenido que genera los llamados “backlinks” (los enlaces que recibe una página web desde otras páginas web) y que ayudan al posicionamiento orgánico en buscadores como Google. Evidentemente, si el responsable de márketing on-line dispone de un buen presupuesto, puede encontrar webs profesionales especializadas que ofrecen un servicio completo para generar un buen artículo con calidad (copy, fotografía, vídeo y modelos-figurantes). Aunque esta fórmula profesionalizada de test tiene ciertas garantías de éxito, también es verdad que hay muchos cons