Inverse és la marca esportiva de la empresa catalana Ciro Sport, S.L. dedicada al disseny i fabricació de roba de col·lecció i personalitzada de ciclisme, triatló, running i trail running. La nostra feina és de servei de community manager i de màrqueting on-line. A partir d'un Pla de màrqueting on-line annual, s'ha aconsseguit crear una gran comunitat internacional on-line amb més de 100.000 seguidors a Facebook i amb una forta implantació en altres xarxes socials com YouTube, Twitter, Instagram o Google +. Les accions de màrqueting on-line amb el disseny de campanyes a Facebook, redacció d'articles pel bloc i la confecció de newsletters i la pròpia acció a les xarxes socials han ajudat al posicionament orgànic (SEO) de les seves webs www.inverseteams.com, www.inverseshop.com i www.inversecustom.com
AUTO DISTRIBUCIÓN
Auto Distribución, S.L. és la major xarxa de concessionaris dels camions i furgonetes de la marca Iveco i Iveco Bus. La seva xarxa està situada a Catalunya, Andalusia i Balears. Redacció del Pla de màrqueting on-line. S'ha aconsseguit la xifra de més de 6000 seguidors a la seva pàgina de Facebook, creant una gran comunitat de persones relacionades amb el món del transport per carretera.
AUTO DISTRIBUCIÓ NORD (MOTONORD)
La nostra feina per a Auto Distribució Nord, S.L. ha estat la redacció del Pla de màrqueting on-line. la creació de les xarxes socials del seu concessionari MotoNord de motos Honda a Manresa (Barcelona). S'han creat les pàgines de Facebook (amb més de 5000 seguidors), Twitter i un canal de YouTube. S'han creat diversos vídeos que han ajudat a promocionar i posicionar la web www.motonord.es d'aquest concessionari per sobre d'altres existents a Catalunya (És el concessionari de motos Honda amb més seguidors al Facebook de Catalunya).
NORDISAUTO
Redacció del Pla de màrqueting on-line de Nordisauto, S.L. Creació d'una web-blog "low cost" www.nordisauto.com per ajudar a divulgar els diversos concessionaris d'aquest grup automovilístic (motos Yamaha, scooters SYM, Taller XXI, Eurotaller i servei postvenda Mazda) que te la seva seu central a L'Hospitalet de Llobregat i a Manresa. També s'ha creat la web-blog del concessionari SYM Motos Santa Eulàlia i una pàgina de Facebook amb prop de 2000 seguidors.
MUSEU SANT BOI
Creativitat i gestió de campanyes a Facebook amb l'objetiu d'aconsseguir assistència -amb èxit- a les seves activitats de divulgació històrica (Lvdi Rvbricati Festa Romana, Nit d'Estiu al Museu, Dia Internacional dels Museus, Nit medieval de la Torre Benviure, visites teatralitzades de la Torre Benviure i del Museu). L'objectiu era apropar les seves activitats a un públic local, metropolità i comarcal. Realització del vídeo de presentació del museu i de diversos vídeo-flyers per a la promoció d'activitats.
LABORATORIOS DIAFARM
Redacció dels Plans estratègics de Màrqueting on-line i de màrqueting off-line per als mercats d'Espanya i França pels anys 2017 i 2018 de la marca de plantilles suissa Noene.
BAIXBUS
Servei d'informes de reputació digital a les xarxes socials dels serveis de bus metropolità del Baix Llobregat de Baixbus (Rosanbus, Oliveras i Mohn). Realització del vídeo corporatiu i d'altres vídeos per desitjar un Bon Nadal als usuaris.
CORESSA
Serveis de formació per a cursos de formació d'emprenedors en els àmbits de web d'empresa, xarxes socials i e-commerce. Més de 200 alumnes formats a través de la empresa municipal CORESSA de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.
COBOI
Disseny de la estratègia comunicativa de la 1ª fase d'implantació i disseny gràfic del primer logotip l'any 2012 de COBOI, LABORATORI CIVIC D’EMPRENEDORIA I ECONOMIA SOCIAL de l'Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.
FUNDACIÓ SIGEA
Disseny gràfic de l'imatge corporativa de la Fundació Sigea, dedicada a tasques d'educació ambiental i patrimonial.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada