Passa al contingut principal

QUI SÓC

El meu nom és Xavier Sánchez i Torres, i desprès d'una llarga trajectòria professional en diferents àmbits, des de l'any 2010 em dedico en exclusiva al món de la comunicació digital, i en especial a les xarxes socials com a community manager i expert en màrqueting on-line.

Sòc dissenyador gràfic format a L'Escola Llotja de Barcelona, i m'he format en multimèdia a l'UOC i com a community manager a l'UNED. Em considero una “navalla suïssa” en l'àmbit de la comunicació: dissenyo, redacto, fotografio, entrevisto, interactuo a les xarxes... I m'agrada en especial la realització de vídeo-màrqueting.
Una de les altres vessants professionals que m'encanta és la de formació d'emprendors en l'àmbit de crear la seva primera web o bloc, l'ús de les xarxes socials, del màrqueting on-line i de l'e-commerce.
"El marge comunica" és la meva marca personal. I perquè? Una de les accepcions de la paraula marge és “espai blanc que es deixa tot al volt d’una pàgina escrita o impresa, especialment a la dreta i a l’esquerra”; els espais blancs tenen una gran importància pels dissenyadors perquè creien que comuniquen moltes coses des del punt de vista gràfic i el seu tamany o amplada denoten més o menys qualitat...

Espero que us interessi. Estic a la vostra disposició per qualsevol consulta... I accepto crítiques, comentaris i retrets... però també feines... he, he...

Si desitjeu saber més coses del meu CV, el podeu consultar al meu perfil de Linkedin.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El vídeo-flyer, el vídeo més efectiu a les xarxes socials

Tothom sap que és un flyer... Aquell paperet que algú ens dona i que moltes vegades llencen, o que apareix a les nostres bústies o als parabrises dels nostres cotxes. Probablement sigui l'eina de màrqueting of-line més popular i de menor cost existent. I la que a la vegada pot funcionar molt o no pot funcionar gens per aconseguir els nostres objectius de promocionar un producte o servei. Però en la Era d'Internet, els humans passem molta estona davant d'un mòbil, tablet o ordinador consultant les nostres xarxes socials. És probablement la nostra principal eina d'esbarjo i diversió. I això ja fa molt de temps que les empreses i alguns organismes estan aprofitant per arribar els seus productes, serveis o events. Segons les darreres dades, Facebook i Instagram son les xarxes més utilitzades amb major implantació en la nostra òrbita europea i occidental. I en el cas d'organismes i institucions, especialment les oficials, encara hi ha la dinàmica d'encarreg

“Els Misteris de Can Palós”, un documental produït per El Marge Comunica.

El documental ha estat dirigit per en Xavier Sánchez, CEO de El Marge Comunica i alhora estudiós local de Sant Boi i actual vice president de la Rutlla, centre d’estudis santboians. En “Els misteris de Can Palós” s’explica els enigmes i les diferents troballes arqueològiques d’aquesta petita masia del sege XVIII, així com va ser la seva rehabilitació i l’ús actual que te aquest edifici com a aula de natura.     El relat del documental comença explicant que l’any 2016, uns humils -i alhora misteriosos- maons del segle XVIII de la masia de Can Palós, dipositats en el Museu de Sant Boi de Llobregat , van formar part de la ambiciosa exposició temporal “D'obra. Ceràmica aplicada a l'arquitectura” , exposada i impulsada pel Museu del Disseny de Barcelona . De fet, el documental ha comptat en el seu rodatge amb la col·laboració del Museu del Disseny de Barcelona, així com del Museu de Sant Boi, l’ Arxiu Històric Municipal de Sant Boi i dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya que

10 consejos para utilizar a testadores "influencers" en marketing a cambio de producto

De sobras es conocida la importancia de los llamados “influencers” como herramienta efectiva de marketing. Pero existe otro tipo de “influencers” que son los testadores de producto cuyas pruebas y valoraciones pueden ayudar a decantar la balanza en la compra de un modelo o marca. Los test de producto que se publican en una web, blog o en una red social -a parte de ayudar a influir a un consumidor- facilitan en el ámbito de Internet un contenido que genera los llamados “backlinks” (los enlaces que recibe una página web desde otras páginas web) y que ayudan al posicionamiento orgánico en buscadores como Google. Evidentemente, si el responsable de márketing on-line dispone de un buen presupuesto, puede encontrar webs profesionales especializadas que ofrecen un servicio completo para generar un buen artículo con calidad (copy, fotografía, vídeo y modelos-figurantes). Aunque esta fórmula profesionalizada de test tiene ciertas garantías de éxito, también es verdad que hay muchos cons