El “networking” és
una nova manera de contactar entre persones que busquen feina o son
emprenedors. També és una nova manera on les empreses i els
professionals de tota la vida tenen un espai per trobar nous clients
i trobar nous col·laboradors professionals. És una nova fòrmula
que trenca definitivament amb “la porta freda” ta detestat per
molts professionals que necessiten fer una tasca comercial. És un
nou concepte que també es recolza amb les xarxes socials,
especialment amb les de tipus professional com “Linkedin”.
A Barcelona, podem trobar diversos esdeveniments de “networking” que s'organitzen
regularment cada mes. Alguns son del model on es convida a un ponent
expert en una matèria (generalment, de “coaching”) i altres son
de reunions d'un número limitat de professionals que es presenten
entre ells i on ofereixen els seus serveis, i on s'acaba prenent un
cafè i intercanviant targetes.
Aquest és el darrer model
del “Networkig Barcelona. Cafè emprenedors” que organitza la
consultora “Centea Infonómics” i que ha encarregat a “el marge
comunica” el logotip d'aquest esdeveniment que s'organitza
mensualment a Barcelona. El logotip s'ha dissenyat íntegrament amb
la tipografia Futura, inclòs el símbol (una taça de cafè feta amb
una B de Barcelona) s'ha fet a partir de lletres d'aquesta
tipografia.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada