Passa al contingut principal

Imatge corporativa de Desos


Versió en negatiu color del logotip de DESOS
Desos és una ONG creada l'any 2001, creada i coordinada en l'actualitat pel primer alcalde democràtic de Sant Boi desprès del franquisme, Xavier Vila. El seu objectiu és contribuir al desenvolupament econòmic del sector productiu en dos municipis de Nicaragua: Sant Miguelito i Bluefields, dues regions basades en l'agricultura i la ramaderia.

Desos vol ajudar a desenvolupar els mètodes de treball dels agricultors i ramaders perquè treguin un profit econòmic de la seves terres, alhora que respectin l'ecosistema que els rodeja, ric en una gran varietat de flora i fauna tropical.

Xavier Vila em va demanar el favor de re-dissenyar el logotip que tenien amb l'objectiu de millorar la imatge corporativa d'aquesta ONG per ser millor valorada amb criteris professionals de cara a les administracions i institucions privades, així com aconseguir una millor visibilitat en les zones de Nicaragua on actua.

El plantejament d'aquesta imatge corporativa va ser el crear un logotip net que integrés el símbol i la tipografia. Partint de la tipografia Lucida Sans, la D majúscula de Desos es va convertir en un icona que representa acollida i cooperació amb una persona que des d'alt obre els braços. Els colors, blanc i blau clar, representa els colors de la bandera nacional de Nicaragua, i alhora, denoten que es tracta d'una ONG que aposta per la qualitat i la seriositat.

No vaig cobrar res per aquesta feina. Son d'aquells projectes pels quals m'agraden col·laborar i que alhora et permeten demostrar la teva professionalitat sense la pressió d'un pressupost. Gràcies Desos per haver confiat en mi...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El vídeo-flyer, el vídeo més efectiu a les xarxes socials

Tothom sap que és un flyer... Aquell paperet que algú ens dona i que moltes vegades llencen, o que apareix a les nostres bústies o als parabrises dels nostres cotxes. Probablement sigui l'eina de màrqueting of-line més popular i de menor cost existent. I la que a la vegada pot funcionar molt o no pot funcionar gens per aconseguir els nostres objectius de promocionar un producte o servei. Però en la Era d'Internet, els humans passem molta estona davant d'un mòbil, tablet o ordinador consultant les nostres xarxes socials. És probablement la nostra principal eina d'esbarjo i diversió. I això ja fa molt de temps que les empreses i alguns organismes estan aprofitant per arribar els seus productes, serveis o events. Segons les darreres dades, Facebook i Instagram son les xarxes més utilitzades amb major implantació en la nostra òrbita europea i occidental. I en el cas d'organismes i institucions, especialment les oficials, encara hi ha la dinàmica d'encarreg

“Els Misteris de Can Palós”, un documental produït per El Marge Comunica.

El documental ha estat dirigit per en Xavier Sánchez, CEO de El Marge Comunica i alhora estudiós local de Sant Boi i actual vice president de la Rutlla, centre d’estudis santboians. En “Els misteris de Can Palós” s’explica els enigmes i les diferents troballes arqueològiques d’aquesta petita masia del sege XVIII, així com va ser la seva rehabilitació i l’ús actual que te aquest edifici com a aula de natura.     El relat del documental comença explicant que l’any 2016, uns humils -i alhora misteriosos- maons del segle XVIII de la masia de Can Palós, dipositats en el Museu de Sant Boi de Llobregat , van formar part de la ambiciosa exposició temporal “D'obra. Ceràmica aplicada a l'arquitectura” , exposada i impulsada pel Museu del Disseny de Barcelona . De fet, el documental ha comptat en el seu rodatge amb la col·laboració del Museu del Disseny de Barcelona, així com del Museu de Sant Boi, l’ Arxiu Històric Municipal de Sant Boi i dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya que

10 consejos para utilizar a testadores "influencers" en marketing a cambio de producto

De sobras es conocida la importancia de los llamados “influencers” como herramienta efectiva de marketing. Pero existe otro tipo de “influencers” que son los testadores de producto cuyas pruebas y valoraciones pueden ayudar a decantar la balanza en la compra de un modelo o marca. Los test de producto que se publican en una web, blog o en una red social -a parte de ayudar a influir a un consumidor- facilitan en el ámbito de Internet un contenido que genera los llamados “backlinks” (los enlaces que recibe una página web desde otras páginas web) y que ayudan al posicionamiento orgánico en buscadores como Google. Evidentemente, si el responsable de márketing on-line dispone de un buen presupuesto, puede encontrar webs profesionales especializadas que ofrecen un servicio completo para generar un buen artículo con calidad (copy, fotografía, vídeo y modelos-figurantes). Aunque esta fórmula profesionalizada de test tiene ciertas garantías de éxito, también es verdad que hay muchos cons