1. Perquè tothom està i és una moda. Dona molt mala imatge, genera desconfiança i desprèn poca professionalitat que una empresa obri un perfil o compte en una xarxa social com Facebook o Twitter i no la estigui utilitzant d’una manera professional.
2. Per NO interactuar i atendre als usuaris i clients de la nostra empresa o institució. Darrera del compte o perfil d'una empresa a la xarxa a d’haver-hi un professional que, en tot moment, donés resposta a les preguntes, dubtes o comentaris, tal com es fa a l’atenció telefònica, per correu electrònic o per escrit.
3. Perquè NO hi ha una estratègia de comunicació o de màrqueting. Una empresa o institució que vulgui ser a les xarxes socials, ha d'elaborar primer un pla estratègic respecte del seu ús, amb objectius que es puguin quantificar i mesurar.
4. Per tafanejar únicament el que fa la competència o les persones que formin part de la comunitat virtual que s’ha creat..
5. Perquè hi ha algú a la empresa o institució aficionat a les xarxes socials. La interelacció amb la comunitat virtual exigeix un treball professional i una constància diària en l’ús de les xarxes socials per part de la figura d’un community manager
2. Per NO interactuar i atendre als usuaris i clients de la nostra empresa o institució. Darrera del compte o perfil d'una empresa a la xarxa a d’haver-hi un professional que, en tot moment, donés resposta a les preguntes, dubtes o comentaris, tal com es fa a l’atenció telefònica, per correu electrònic o per escrit.
3. Perquè NO hi ha una estratègia de comunicació o de màrqueting. Una empresa o institució que vulgui ser a les xarxes socials, ha d'elaborar primer un pla estratègic respecte del seu ús, amb objectius que es puguin quantificar i mesurar.
4. Per tafanejar únicament el que fa la competència o les persones que formin part de la comunitat virtual que s’ha creat..
5. Perquè hi ha algú a la empresa o institució aficionat a les xarxes socials. La interelacció amb la comunitat virtual exigeix un treball professional i una constància diària en l’ús de les xarxes socials per part de la figura d’un community manager
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada