Passa al contingut principal

Entrevista y reportaje de Raquel Hernández, campeona mundial de bodyfitness

Raquel Hernández es campeona mundial de bodyfitness, un deporte que consiste en modelar la musculatura de un cuerpo buscando la simetría. Un deporte que exige mucha constancia, dedicación y disciplina. Su palmares ha sido espectacular en los últimos años.

Raquel está orgulla de su cuerpo y de haber conseguido su meta. Esta atleta, enfermera de profesión, que vive y trabaja en Viladecans (Barcelona), nos demuestra también que el músculo no está reñido con la feminidad. Ella se ha demostrado así misma y a todos, que somos capaces de conseguir nuestros sueños. "Si yo puedo, tu puedes" es su lema.

A Raquel le hice una entrevista para la revista Caràkter y a su vez, un reportaje fotográfico para ilustrar la entrevista. El escenario para la entrevista y el reportaje fue el gimnasio en donde Raquel entre normalmente. Sinceramente, no sabía a que tipo de personaje me enfrentaba; lo que si tenía claro es que buscaba -de acuerdo con la filosofía de la revista Caràkter- el lado humano de la persona. Lo que me encontré fué con una persona bella por fuera y bella por dentro, con una sensibilidad exquisita que no tenía nada que ver con mi imagen preconcebida del mundo del bodyfitness.

Podéis leer aquí la entrevista que le hice y ver el vídeo producido por Punto&(ap)arte.




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

“Els Misteris de Can Palós”, un documental produït per El Marge Comunica.

El documental ha estat dirigit per en Xavier Sánchez, CEO de El Marge Comunica i alhora estudiós local de Sant Boi i actual vice president de la Rutlla, centre d’estudis santboians. En “Els misteris de Can Palós” s’explica els enigmes i les diferents troballes arqueològiques d’aquesta petita masia del sege XVIII, així com va ser la seva rehabilitació i l’ús actual que te aquest edifici com a aula de natura.     El relat del documental comença explicant que l’any 2016, uns humils -i alhora misteriosos- maons del segle XVIII de la masia de Can Palós, dipositats en el Museu de Sant Boi de Llobregat , van formar part de la ambiciosa exposició temporal “D'obra. Ceràmica aplicada a l'arquitectura” , exposada i impulsada pel Museu del Disseny de Barcelona . De fet, el documental ha comptat en el seu rodatge amb la col·laboració del Museu del Disseny de Barcelona, així com del Museu de Sant Boi, l’ Arxiu Històric Municipal de Sant Boi i dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya que

El vídeo-flyer, el vídeo més efectiu a les xarxes socials

Tothom sap que és un flyer... Aquell paperet que algú ens dona i que moltes vegades llencen, o que apareix a les nostres bústies o als parabrises dels nostres cotxes. Probablement sigui l'eina de màrqueting of-line més popular i de menor cost existent. I la que a la vegada pot funcionar molt o no pot funcionar gens per aconseguir els nostres objectius de promocionar un producte o servei. Però en la Era d'Internet, els humans passem molta estona davant d'un mòbil, tablet o ordinador consultant les nostres xarxes socials. És probablement la nostra principal eina d'esbarjo i diversió. I això ja fa molt de temps que les empreses i alguns organismes estan aprofitant per arribar els seus productes, serveis o events. Segons les darreres dades, Facebook i Instagram son les xarxes més utilitzades amb major implantació en la nostra òrbita europea i occidental. I en el cas d'organismes i institucions, especialment les oficials, encara hi ha la dinàmica d'encarreg

10 consejos para utilizar a testadores "influencers" en marketing a cambio de producto

De sobras es conocida la importancia de los llamados “influencers” como herramienta efectiva de marketing. Pero existe otro tipo de “influencers” que son los testadores de producto cuyas pruebas y valoraciones pueden ayudar a decantar la balanza en la compra de un modelo o marca. Los test de producto que se publican en una web, blog o en una red social -a parte de ayudar a influir a un consumidor- facilitan en el ámbito de Internet un contenido que genera los llamados “backlinks” (los enlaces que recibe una página web desde otras páginas web) y que ayudan al posicionamiento orgánico en buscadores como Google. Evidentemente, si el responsable de márketing on-line dispone de un buen presupuesto, puede encontrar webs profesionales especializadas que ofrecen un servicio completo para generar un buen artículo con calidad (copy, fotografía, vídeo y modelos-figurantes). Aunque esta fórmula profesionalizada de test tiene ciertas garantías de éxito, también es verdad que hay muchos cons