Passa al contingut principal

Fes-te un regal: Promociona't!


En un món 2.0, la imatge que s'utilitza per comunicar-se és molt important. Un emprenedor, un professional o un petit empresari té que tenir molta cura de que transmet. Una mala imatge pot ensorrar la realització de possibles contactes professionals i no ajudar a que es tingui en compte alhora d'escollir per una feina o comanda concreta.

Quin serien els elements bàsics d'imatge i comunicació per promocionar-se en l'actualitat?
  • Un nom o marca. Crear un bon nom per a una marca (naming) és imprescindible per que les possibles persones amb les quals interactuem recordin el que es oferim.
  • Un logotip. Es sempre recomanable que estigui fet per professionals que captin l'essència del que oferim i sigui senzill, minimalista i net.
  • Una web o bloc. Si no estàs a Internet, no estàs... Aquesta és la realitat. I si estàs, has d'estar amb criteris de qualitat i donant una bona imatge.
  • Un pla estratègic “social media”. En l'actualitat, la presència a les xarxes socials és imprescindible per captar clients i interactuar amb ells. Una bona estratègia ens permetrà aprofitar al màxim les seves eines.
  • Una fotografia. Una bona fotografia d'un professional, del seu espai, dels seus productes és una de les millors targetes que podem presentar a través de les xarxes socials.
  • Un pla de màrqueting on line. Imprescindible i econòmic per amplificar la nostra presència a Internet i les xarxes socials.
  • Un vídeo-màrqueting. Un espot atractiu i que enganxi i, sobretot, que no sobrepassi un minut serà la millor manera d'arribar massivament i viralment a molta gent.

El marge comunica t'ofereix donar resposta a totes aquestes necessitats tan imprescindibles, amb un preu just i que no sigui desorbitat amb un veritable servei global de comunicació "social media" de 360º.

Amb pressupostos ajustats podem fer-te una feina professional al respecte. Consulta'ns!!! Contacte amb Xavier Sánchez (607775369) o envia un correu a elmargecomunica@gmail.com

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El vídeo-flyer, el vídeo més efectiu a les xarxes socials

Tothom sap que és un flyer... Aquell paperet que algú ens dona i que moltes vegades llencen, o que apareix a les nostres bústies o als parabrises dels nostres cotxes. Probablement sigui l'eina de màrqueting of-line més popular i de menor cost existent. I la que a la vegada pot funcionar molt o no pot funcionar gens per aconseguir els nostres objectius de promocionar un producte o servei. Però en la Era d'Internet, els humans passem molta estona davant d'un mòbil, tablet o ordinador consultant les nostres xarxes socials. És probablement la nostra principal eina d'esbarjo i diversió. I això ja fa molt de temps que les empreses i alguns organismes estan aprofitant per arribar els seus productes, serveis o events. Segons les darreres dades, Facebook i Instagram son les xarxes més utilitzades amb major implantació en la nostra òrbita europea i occidental. I en el cas d'organismes i institucions, especialment les oficials, encara hi ha la dinàmica d'encarreg

“Els Misteris de Can Palós”, un documental produït per El Marge Comunica.

El documental ha estat dirigit per en Xavier Sánchez, CEO de El Marge Comunica i alhora estudiós local de Sant Boi i actual vice president de la Rutlla, centre d’estudis santboians. En “Els misteris de Can Palós” s’explica els enigmes i les diferents troballes arqueològiques d’aquesta petita masia del sege XVIII, així com va ser la seva rehabilitació i l’ús actual que te aquest edifici com a aula de natura.     El relat del documental comença explicant que l’any 2016, uns humils -i alhora misteriosos- maons del segle XVIII de la masia de Can Palós, dipositats en el Museu de Sant Boi de Llobregat , van formar part de la ambiciosa exposició temporal “D'obra. Ceràmica aplicada a l'arquitectura” , exposada i impulsada pel Museu del Disseny de Barcelona . De fet, el documental ha comptat en el seu rodatge amb la col·laboració del Museu del Disseny de Barcelona, així com del Museu de Sant Boi, l’ Arxiu Històric Municipal de Sant Boi i dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya que

10 consejos para utilizar a testadores "influencers" en marketing a cambio de producto

De sobras es conocida la importancia de los llamados “influencers” como herramienta efectiva de marketing. Pero existe otro tipo de “influencers” que son los testadores de producto cuyas pruebas y valoraciones pueden ayudar a decantar la balanza en la compra de un modelo o marca. Los test de producto que se publican en una web, blog o en una red social -a parte de ayudar a influir a un consumidor- facilitan en el ámbito de Internet un contenido que genera los llamados “backlinks” (los enlaces que recibe una página web desde otras páginas web) y que ayudan al posicionamiento orgánico en buscadores como Google. Evidentemente, si el responsable de márketing on-line dispone de un buen presupuesto, puede encontrar webs profesionales especializadas que ofrecen un servicio completo para generar un buen artículo con calidad (copy, fotografía, vídeo y modelos-figurantes). Aunque esta fórmula profesionalizada de test tiene ciertas garantías de éxito, también es verdad que hay muchos cons