Passa al contingut principal

UNA CAMPANYA ROMANA...

Novament, El Marge Comunica ha tingut l’honor de realitzar la campanya del “LUDI RUBRICATUM”, la festa romana que organitza el Museu de Sant Boi de Llobregat a la mateixa localitat. Una festa que aplega a un públic familiar provinent de tota l’Àrea Metropolitana de Barcelona i que té el gran atractiu de la reproducció històrica i les importants restes romanes d’aquesta ciutat com les seves termes. 

La campanya ha tingut una basant de màrqeting-off amb el disseny d’un cartell i d’anuncis per les revistes “Sàpiens” i “Descobrir Catalunya”, així com una basant de màrqueting on-line d’aprofitament de les xarxes socials per a la seva difusió, amb tot un seguit de banners publicitaris en webs i portals estratègics. Un vídeo-espot, també realitzat per El Marge Comunica i amb música de Roger Subirana, va ser unes de les eines més importants per atraure una gran quantitat de públic, aconseguint aquest any un gran èxit de visitants de la festa.



Promo Festa Romana Sant Boi de Llobregat LUDI RUBRICATUM 2014 from elmargecomunica.com on Vimeo.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El vídeo-flyer, el vídeo més efectiu a les xarxes socials

Tothom sap que és un flyer... Aquell paperet que algú ens dona i que moltes vegades llencen, o que apareix a les nostres bústies o als parabrises dels nostres cotxes. Probablement sigui l'eina de màrqueting of-line més popular i de menor cost existent. I la que a la vegada pot funcionar molt o no pot funcionar gens per aconseguir els nostres objectius de promocionar un producte o servei. Però en la Era d'Internet, els humans passem molta estona davant d'un mòbil, tablet o ordinador consultant les nostres xarxes socials. És probablement la nostra principal eina d'esbarjo i diversió. I això ja fa molt de temps que les empreses i alguns organismes estan aprofitant per arribar els seus productes, serveis o events. Segons les darreres dades, Facebook i Instagram son les xarxes més utilitzades amb major implantació en la nostra òrbita europea i occidental. I en el cas d'organismes i institucions, especialment les oficials, encara hi ha la dinàmica d'encarreg

“Els Misteris de Can Palós”, un documental produït per El Marge Comunica.

El documental ha estat dirigit per en Xavier Sánchez, CEO de El Marge Comunica i alhora estudiós local de Sant Boi i actual vice president de la Rutlla, centre d’estudis santboians. En “Els misteris de Can Palós” s’explica els enigmes i les diferents troballes arqueològiques d’aquesta petita masia del sege XVIII, així com va ser la seva rehabilitació i l’ús actual que te aquest edifici com a aula de natura.     El relat del documental comença explicant que l’any 2016, uns humils -i alhora misteriosos- maons del segle XVIII de la masia de Can Palós, dipositats en el Museu de Sant Boi de Llobregat , van formar part de la ambiciosa exposició temporal “D'obra. Ceràmica aplicada a l'arquitectura” , exposada i impulsada pel Museu del Disseny de Barcelona . De fet, el documental ha comptat en el seu rodatge amb la col·laboració del Museu del Disseny de Barcelona, així com del Museu de Sant Boi, l’ Arxiu Històric Municipal de Sant Boi i dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya que

La fiabilitat de les fonts d'Internet / La fiabilidad de las fuentes de Internet

Ja sigui per comoditat, o per rapidesa, o per abundància d'informació, s'accedeix cada vegada més a les fonts que proporciona l'Internet; doncs bé, aquest fet regenera constantment el debat sobre la fiabilitat del que es publica. Sense cap barrera tecnològica i econòmica, i a excepció dels casos de governs no democràtics de països com la Xina que encara apliquen la censura a la Xarxa, una bona part dels habitants del planeta poden accedir lliurament a tot tipus d'informació sense cap mena de filtre que ho impedeixi. Consegüentment,  també implica que qualsevol persona pugui dir, escriure o divulgar el que vulgui sobre qualsevol tema, incloent des de rumors malintencionats, notícies falses i elucubracions equivocades sense cap mena de rigor. Però també es pot trobar fonts "brillants, profundes, rigoroses i desbordants de passió i coneixements" (HERNÁNDEZ 2008) que proporcioni a l'usuari el que busca. En un increment exponencial i constant de les fonts q